moschino and the bloggers


øverst fra venstre 4th and bleeker, amlul, Fashiontoast, Chictopia, The Cobrasnake, Fashion Wrap, Anywho, Bleach Black

Det er længe siden Moschino havde sin storhedstid, men bæltet med bogstaverne ser ud til at have arbejdet sig ind i de trendy bloggeres gaderobe verden over.

Franco Moschino var en fantasifuld, respektløs, karismatisk designer, med interesse i popkultur. Han var en lunefuld designer, der gjorde oprør mod modeindustrien ("Ready to Where?") i 80'erne og de tidlige 90'ere. Han var derfor flov over sin egen succes.
Hans respektløshed overfor den etablerede modebranche førte til flere copyright-slag med andre modehus, Louis Vuitton var en af dem og flere gange med Chanel, for bl.a. hans t-shirt med "Channel No. 5". Om bæltet med bogstaverne er blevet et hit fordi det refererer til historien ved jeg ikke. Jeg tror mere blogger damerne synes det er et fedt bælte der refererer til 80'er/90'erne end til den oprørske designer gøren.

Jeg synes selv det er et ret fint bælte som pifter et outfit op, og jeg har erhvervet mig et på ebay.

0 Comments:

Post a Comment

 

© m y n a k e d s t y l e All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger