jane iredale



Jane Iredale var den første i kosmetikindustrien, der markedsførte en komplet makeuplinie baseret på mineraler og den første til at se potentialet i at tilbyde læger en makeup, som er sund for huden. Hun har samarbejdet med verdenskendte plastikkirurger og dermatologer i udviklingen af sin makeuplinie, og hun underviser over hele verden omkring makeup'ens fordele. Før hun startede sit eget firma i 1994 arbejdede Jane Iredale indenfor film, teater og TV.

And I love hendes make up! Den lægger sig fuldstændigt naturligt. Min kosmetolog forsikrede mig om at min hud kan ånde og at jeg aldrig ved brug af Jane Iredale kan skylde skylden på make up'en for urenheder. Efter jeg startede med Jane Iredale er min hud blevet meget finere, så jeg kan kun anbefale! :-)
-
Jane Iredale was the first in the cosmetics industry, which marketed a complete line of makeup based on minerals and the first to see the potential of offering physicians a makeup that is healthy for the skin. She's collaborated with world-renowned plastic surgeons and dermatologists in the development of her makeupline, and she teaches all over the world on its benefits. Before she started her own company in 1994, Jane Iredale worked in film, theater and television.

And I love her makeup! It attaches itself completely natural.

0 Comments:

Post a Comment

 

© m y n a k e d s t y l e All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger