best basic

For nogen år siden var tyede jeg til H&M og andre billige brands når jeg havde brug for basic's som tee's, tank toppe etc. dog med den konsekvens at efter 1. vask var det krympet til børnestørrelse og nærmest uigenkendeligt. Siden er H&M blevet bedre i deres kvaliteter og specielt deres økologiske bomuld er meget lækkert. Men.. Siden jeg stødte på amerikanske James Perse og franske American Vintage har jeg meget svært ved at gå tilbage til H&M.


Fælles for James Perse og American Vintage er at du kan vaske det igen og igen og igen, hvor resultatet er den samme pasform, længde og comfort. Farverne holder, kvaliteten holder. Jeg kan godt være noget hård ved mit tøj og vasker det gerne på 40 og 60 grader selvom der står andet i vaskeanvisningen, for det skal jo være rent! Men det holder til det. Den første American Vintage tee jeg investerede i er nu 2 år gammel og den er stadig fin og lækker.

Dog er der den hurtle at der skal lidt flere penge op af lommen end i f.eks. H&M. Prisen for en tee ligger omkring 400-500 kr. men du får efter min mening rigtigt meget for pengene. Jeg føler mig velklædt hver gang jeg iklæder mig basic fra disse brands. De er et hit!

0 Comments:

Post a Comment

 

© m y n a k e d s t y l e All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger