kiliwatch paris

Enhver fashionistas paradis! Jeg måtte snappe efter vejret af bare henrykkelse da jeg trådte ind overdådige Kiliwatch i Paris.

I Kiliwatch finder du et udvalg, et sortiment som ingen andre kan konkurrere med eller efterligne. Deres udvalg af brands giver indsigt i up-coming designere og allerede eksisterende navne, imens deres vintage udvalg tilbyder one of a kind klassikere.
Du finder de nyeste tendenser på hylderne, og et sjældent og meget nøje udvalg af vintage pieces. Der vintage samling er blevet håndplukket fra lande over hele verden og det giver butikken en særlig kvalitet og unikhed.
Lige op af tøjstativerne finder du en mini-boghandel med en række udgivelser af den nyeste kunst, mode og fotografi, magasiner, fra hele verden. En mindre afdeling med vintage solbriller og de nyeste på markedet, ligeledes indenfor armbåndsure.
På vej ned bagerst i butikken finder man stadigt voksende stabler af denim med de nyeste og mest veletablerede labels, herunder Cheap Monday, April 77, og Levis. Længere nede hoper det sig op med vintage beklædning i alle afskygninger og tilbehør, tasker, bælter og sko.
Deres udvalg af vintage cowboyboots er helt fantastisk! Jeg gik bunker og bunker igennem, kravlede på stiger for at nå det øverste par på hylden, og lå på knæ under tøjet, prøvede dem allesammen, for at finde det mest avantgarde par. Suk... men desværre er vintage fodtøj og en vikinge størrelse 40 åbenbart ikke en vellykket cocktail.
Også deres udvalg af vintage skindjakker kan man ikke klage over, for ikke at glemme der pelsafdeling. Hver stil, form og farve, selv kvalitet er præsenteret, til det behov og livsstil kunden må have. Og dette gør at butikken virkeligt er gennemført og vellykket.
Prisniveauet er for alle, studerende som forretningsmand, alle kan være med, lade sig inspirere eller iklæde sig vintageklassikere sammen med de nyeste modebrands på markedet.

Hvis du planlægger at besøge Kiliwatch, så vil jeg anbefale at sætte meget tid af til denne oplevelse. Derudover er det nok en god idé at besøge butikken i en hverdag. I weekenden er der fuldstændigt proppet.

Jeg blev væk mellem bøjlerne og støvlerne i et par lange timer, og jeg følte slet ikke det var nok. Men jeg blev den lykkelige ejer af en fantastisk vintage trekvartlang gylden kalganlammevest og det er bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt Kiliwatch. God fornøjelse!

Rue Etienne Marcel

0 Comments:

Post a Comment

 

© m y n a k e d s t y l e All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger